• ZET EEN FOTOHOKJE IN VOOR JE WINKELCENTRUM PROMOTIE : SUCCES ÉN RENDEMENT GEGARANDEERD!

    8 jun 2016 / in: Blog

winkelcentrum promotie en fotomarketing

Bij winkelcentrum promotie komt tegenwoordig veel meer kijken dan alleen een leuk stukje entertainment verzorgen. Een steltloper of een spaaractie is niet voldoende rendabel voor een winkelcentrum én het bindt de consument onvoldoende.
Belangrijkste trends zijn : verrassen, beleven en rendement!

Fotohokjes bieden volop mogelijkheden voor winkelcentrum promotie MET rendement

Originele like en share acties met foto’s op Facebook leveren volgers en likes op voor de Facebook pagina van een winkelcentrum. En denk ook eens aan de onvergetelijke foto’s die geprint vaak maanden een prikbord sieren met daarop jullie logo.

Fotohokjes voor winkelcentrum promotie zorgen voor :

  • Entertainment in het winkelcentrum
  • Een uniek, persoonlijk weggevertje met het logo van het winkelcentrum
  • IJzersterk op social media

Een photobooth voor talloze gelegenheden in een winkelcentrum

Het hele jaar door organiseren winkelcentra seizoensacties waar een photobooth naadloos in past. Ieder event, van valentijn, halloween tot oud en nieuw heeft unieke, onvergetelijke mogelijkheden met fotoacties.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij zetten een aantal voorbeelden voor je op een rijtje :

  • Kissing photobooth voor valentijn waarbij je je liefje een kus geeft in de photobooth, die kus wordt op foto vastgelegd en krijg je direct mee.
  • Greenscreen photobooth voor moederdag waarbij de kids tussen de hartjes op de foto gaan voor moeder.
  • Oranje fotohokje met Koningsdag of bij EK of WK. Het fotohokje heeft een koffer vol oranje versieringen en is van binnen helemaal oranje versierd.
  • Magazine covers maken met de gezichten van de kinderen voor vaderdag.
  • Halloween fun met een greenscreen fotoactie. Met een groene cape om is het net alsof je hoofd zweeft!
  • Oktoberfest vieren kun je ook met een fotohokje of met een greenscreen fotohokje sta je ineens middenin een groot bierfeest.
  • Samen met zwarte Piet op de foto in een fotohokje rondom Sinterklaas.
  • Samen met de kerstman op de foto in z’n arrenslee, met één van onze fotozuilen.

Met een achtergrond in marketing, communicatie, entertainment en fotografie kunnen we heel goed met je meedenken. Wat wil jij met winkelcentrum promotie bereiken? Heb je een wijkverzorgend winkelcentrum of een centrum met veel funshoppers? We helpen je om te bereiken wat je nodig hebt.

Wat kun je doen om meer rendement uit een fotohokje te halen?

Het ‘product’ van een fotohokje is natuurlijk een geprinte foto. Maar zoals we al in het begin beschreven kun je veel meer doen om het rendement te vergroten. We zetten wat mogelijkheden even simpel op een rijtje :

Like en share actie

Vanuit het winkelcentrum kunnen we de foto’s live streamen naar bijvoorbeeld jullie Facebookpagina. We vragen de gasten hun foto te like of sharen en onder de likes en shares verloot je een canvas, vergroting of foto op hout.

Grote posters kondigen deze winkelpromotie actie aan en verwijzen naar de Facebook pagina. Met een advertentiecampagne op Facebook kun je deze actie ook nog eens ondersteunen.

E-mailadressen verzamelen

Als de bezoekers op de foto gegaan zijn vragen we om het mailadres, zo krijgen ze hun foto netjes in de mail. De e-mailadressen zijn te gebruiken voor de promotie van andere winkelcentrum acties.

Wall of Fame

Je klanten zijn je ambassadeurs, ze horen bij het winkelcentrum en zorgen voor het bestaan van jullie winkelcentrum. Geef ze een mooi plekje. Is er een kale muur, of misschien wel bouwhekken tijdens een verbouwing, maak een spandoek of muur van de gezichten van de klanten met de tekst ‘Bedankt!’

Enquête

Na het maken van de foto, voordat ze deze digitaal doorgestuurd krijgen, vult de bezoeker een enquête in. Je bepaalt zelf op welke vragen je graag een antwoord wilt hebben.

Creëer meer website bezoekers

De foto’s krijg je van ons allemaal digitaal zodat je kunt ze ook op jullie eigen website zetten, of op een speciale door ons gemaakte website in jullie branding.

Live social media sharing

Bij onze fotoacties voor winkelcentra, fotozuilen en fotohokjes kunnen we iPad zuilen plaatsen. Met een iPad zuil kunnen bezoekers de foto’s direct delen op Facebook, Twitter, Instagram of Pinterest. Ook kunnen ze de foto’s naar hun mobiele telefoon laten sturen.

Meer bereik(en) met winkelcentrum promotie

Met fotoacties en foto entertainment in je winkelcentrum heb je meer bereik én kun je meer bereiken dan met traditionele winkelcentrum acties. Wil je meer weten? Wil je een oplossing die bij jouw wensen en jouw winkelcentrum past? Laat het ons weten en bel eens met jouw verhaal : 088-8580888!

Dit artikel is geschreven door : Peter Middelhoek

Peter is fotograaf en creatieveling met een passie voor het creëren van een unieke belevenis. Gewoon is niet goed genoeg…